krokodillen - Reisverslag uit Mossman, Australië van Karlijn Werf - WaarBenJij.nu krokodillen - Reisverslag uit Mossman, Australië van Karlijn Werf - WaarBenJij.nu

krokodillen

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

06 Augustus 2014 | Australië, Mossman

Gegarandeerd dat we krokodillen zagen, bij Daintree rive wildlife cruise. We gingen met een solar electric boat. We waren benieuwd. We waren nog maar net onderweg en we zagen al een baby krokodilletje liggen op een tak. Volgens de reisleider was hij nog maar 6 maanden oud. Was echt lief om te zien. Hij of zij was nog ongevaarlijk. Even later zagen we een 6 jaar oude krokodil. Een vrouwtje, zij was al wat gevaarlijker en moest je niet in de buurt komen. Onderweg vetelde de reisleider over de Daintree river en de bomen die er groeiden. Jammer dat hij het een beetje saai vertelde. Aan het eind zagen we ineens een grote krokodil. Het was weer een vrouwtje en zij was 12 jaar oud en 2 mete lang. Bij haar moest je echt niet in de buurt komen. Dat deden we dan ook maar niet.

We hebben nog nooit zoveel wilde dieren gezien als in deze vakantie. Ik zal ze opnoemen:
1. Kangoeroe
17. Pelikaan
18. Emoe
19. Soort fazant
20. Soort kalkoen

Jammer genoeg niet overal foto's van kunnen nemen.

• 06 Augustus 2014 - 09:40

Geertje:

GEWELDIG, GEWELDIG, wat mooi allemaal. Ik heb in mijn hele leven [80] jaar, nog nooit zoveel gezien. Liefs. MAM.

• 06 Augustus 2014 - 20:51

Janny Somhorst:

wauw, wat veel dieren! Mooi hoor.