Blue Mountains en de binnenlanden van NSW. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karlijn Werf - WaarBenJij.nu Blue Mountains en de binnenlanden van NSW. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karlijn Werf - WaarBenJij.nu

Blue Mountains en de binnenlanden van NSW.

Door: Christa

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

17 Juli 2014 | Australië, Sydney

We hebben twee dagen rondgelopen in de Blue Mountains. De eeste dag zijn we met de railway, het steilste treintje van de wereld gegaan, toen met walk way en ook nog met de cable way. Zo hadden we mooi uitzicht ove de blue mountains en de three sisters. De tweede dag hebben we alles gelopen. Van 190 meter tot 1900 meter. Het was klimmen en klauteren, trapjes op en af. We zijn nog bij watervallen van Katoomba geweest en zelfs bij een grot wat naar Vera genoemd is. We zijn 6 uur ondeweg geweest en waren best wel moe. Ik was de enige met spierpijn, hoe kan dat nou? We hebben veel papegaaien gezien in alle kleuren, was echt prachtig. Ronald heeft nog een t-shirt van de meiden gekregen van de Blue Mountains (was nog voor vaderdag).
Daarna twee dagen door de binnenlanden van NSW gecrosst met de camper. Door de bergen, met haarspeldbochten, hoogtes en laagtes, vlakke stukken en ook veel kangoeroes gezien. Een kolonie in de weilanden en een grote die de weg overstak. Ook veel dode kangoeroes langs de kant van de weg. Heb inmiddels ook gereden in de camper. Wat een bak is het, maar het ging goed.
We hebben inmiddels vier caravan parken gehad. Nu zitten we in Wooli, dichtbij Broomshead, waar ik een jaar heb gewoond in 1984. Het wordt al wat warmer, maar hebben nog steeds lange broeken aan. We zitten al bijna op 500 foto's, dat wordt nog wat met uitzoeken.
Tot later....

• 17 Juli 2014 - 14:29

Sas:

Leuk om jullie weer te lezen .. lijkt me een hele klim ~! Nog veel plezier

• 17 Juli 2014 - 22:49

Wia:

Erg leuk om de verhalen te lezen en de reis zo te kunnen volgen. Groetjes xxx

• 17 Juli 2014 - 23:13

Christa:

Leuk zo met jullie mee beleven veel plezier

• 19 Juli 2014 - 10:26

Greet:

Dat jij spierpijn hebt! Hoe is het mogelijk.....! Mooi dat we jullie kunnen volgen. Zelfs ik zonder FB..... Geniet ervan en tot de volgende keer. Gr. Greet